برنامه مسیر 6 ماهه تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

اینکه آیا آزمون آزمایشی مفید است یا خیر وابسته به این است که فردی که در آزمون شرکت می‌کند چگونه با آزمون‌های آزمایشی برخورد می‌کند.

اگر پس از آزمونهای آزمایشی همه سوال‌ها را بررسی می‌کنید و رفع اشکال می‌کنید و همچنین دفتری برای آزمون ایجاد می‌کنید که نکات و سوال‌هایی که اشکال داشتید را در آن دفتر وارد می‌کنید و قبل از آزمون‌های بعدی آن دفتر را مطالعه میکنید آزمون برای شما خیلی مفید خواهد بود.

آزمون‌های آزمایشی 2 خوبی دیگر نیز دارد:

  1.  گاهی اوقات مطلبی را کامل خوانده اید ولی سر جلسه فراموش می‌کنید و هر چه با آن سوال کلنجار می‌روید نمی‌توانید سوال را حل کنید و راه حل یادتان نمی‌آید، حال اگر بعد از آزمون جواب این سوالات را بخوانید و آن را بررسی کنید، این کار باعث می‌شود آن مطلب بیش از پیش در یادتان بماند و وارد حافظه ثابت شما بشود.
  2. هنگام مطالعه بعضی مطالب را زیادتر و بعضی را کمتر می‌خوانید، حال گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد که سر جلسه آزمون متوجه می‌شوید که جاهایی که کمتر مطالعه کردید سوال خیز تر هستند و از جاهایی که بیشتر مطالعه کرده اید سوال کمتری مطرح می‌شود، این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا مجددا برگردید و مطالبی که قبلا خوانده اید را هدف مندانه تر مطالعه کنید.

البته آزمون‌های آزمایشی خوبی‌های بسیار دیگری نیز دارد، برای مطالعه بیشتر خوب‌های آزمون‌های آزمایشی به صفحه آزمون‌های آزمایشی کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید.

در انتها اگر شما داوطلبان گرامی کارهایی که لازم است، پس از هر آزمون انجام شود تا آزمون برای شما بیشترین کارایی را داشته باشد، انجام می‌دهید، حتما در تمام آزمون‌ها شرکت کنید در غیر اینصورت فقط سه آزمون جامع آخر را ثبت نام کنید.

امتیازدهی 1 1 1 1 1 1 1 1 1 10.00 امتیاز (0 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200