کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

پاسخ تشریحی کنکور ارشد کامپیوتر 1403

پاسخ تشریحی کنکور ارشد کامپیوتر 1403 در پلتفرم آزمون سایت کنکور کامپیوتر بصورت رایگان قرار داده خواهد شد و براحتی می‌توانید پاسخ سوالات را مشاهده کنید

همان‌طور که می‌دانید پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر به‌عنوان اولین سیستم آزمون و بانک تست در رشته کامپیوتر با در اختیار گذاشتن امکانات متعدد از قبیل قراردادن سوالات تالیفی به همراه پاسخ تشریحی، قراردادن تست‌های کنکور مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است و آی‌تیمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهآی تی چیست و چگونه پس از ظهور توانست در مدت فقط 20 سال تمام دنیا را فرا بگیرد و اکثر پول دنیا را ببلعد و پرطرفدارترین و پر درآمدترین مشاغل دنیا را در بر گیرد، در این صفحه به بررسی این موضوعات پرداخته شده از سال 1381 تا 1403، امکان ایجاد آزمون به‌صورت واش‌بک و فیدبک، منتخب کردن تست‌ها قبل، بعد و در حین آزمون، فیلتر‌های هوشمند برای انتخاب سوالات، ساختن آزمون سفارشی توسط دانشجو و بسیاری از امکانات دیگر به یکی از سامانه‌های قدرتمند در زمینه کنکور کامپیوتر مبدل شده است.

برای کمک به داوطلبان کنکور کامپیوتر، پاسخ تشریحی تمامی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر سال 1403 به طور کاملا رایگان در پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت. کافی است داوطلبان ابتدا وارد سایت پلتفرم آزمون شوند و سپس با کلیک بر روی ورود به پلتفرم آزمون و بعد از آن پروفایل کاربری، اقدام به احراز هویت کنند.

تصویری از پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

سپس با کامل‌کردن مشخصات پروفایل خود به‌راحتی قادرند تا از امکانات فراوانی که این پلتفرم در اختیار آنها گذاشته است بهره‌مند شوند؛ همچنین پاسخ تشریحی کنکور ارشد کامپیوتر 1403 در این قسمت قرار داده خواهد شده.

استفاده از این پلتفرم فوق‌العاده آسان بوده و با واردشدن به سامانه قادر به مشاهده تمامی امکاناتی که در اختیار شما قرار داده شده است، هستید. بسیاری از پاسخ‌های تست‌های موجود در کتاب‌های فعلی کنکور که در بازار موجود است، به‌صورت یک خطی است و راه‌حل مناسبی ارائه نکرده‌اند. در واقع جواب‌ها بسیار کوتاه، ناقص و بعضاً دارای اشتباهات بسیاری هستند. به‌این‌ترتیب بر آن شدیم تا به‌صورت رایگان پاسخ های تشریحی کنکور کامپیوتر 1403 را به صورت کامل در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

پلتفرم آزمون چه امکاناتی بجز سوالات کنکور ارشد کامپیوتر دارد؟

در پلتفرم آزمون امکاناتی همچون نمونه سوالات تالیفی همه دروس رشته کامپیوتر، جدول رتبه بندی ده نفر برتر روز، رکورد کلی فردی، شبیه‌ساز کنکور و ... را دارا است.

تفاوت پلتفرم آزمون و پلتفرم برنامه ریزی چیست؟

همانطور که گفتیم پلتفرم آزمون یک سیستم آزمون و بانک تست برای کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی است اما پلتفرم برنامه ریزی کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی، نرم‌افزاری هوشمند است که با کمک آن می‌توانید یک برنامه‌ریزی اصولی داشته باشید و ساعات مطالعه و نحوه درس خواندنتان را به راحتی آنالیز کنید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی 1 1 1 1 1 1 1 1 1 10.00 امتیاز (0 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200