برنامه مسیر 6 ماهه تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳

سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳ را می‌توانید در این صفحه دانلود کنید همچنین روش دسترسی به پاسخ های تشریحی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳ توضیح داده شده

 در این مقاله قصد داریم به سوالات کنکور ارشد کامپیوتر سال 1403 و پاسخ های تشریحی آن  بپردازیم. با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

تصویری از جلسه کنکور

دانلود دفترچه سوالات کنکور کامپیوتر سال ۱۴۰۳ به همراه پاسخ نهایی سازمان سنجش

مطمئناً در طول تست‌زنی نیاز پیدا خواهید کرد که به دفترچه کنکور سال‌های گذشته مراجعه کنید و پاسخ نهایی سازمان سنجش را بررسی کنید. شما می‌توانید دفترچه سوالات کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر سال ۱۴۰۳ به همراه کلید نهایی سازمان سنجش را در دفترچه کنکور کامپیوتر سال ۱۴۰۳ دانلود کنید. این دفترچه شامل ۱۱۵ تست است و زمان قانونی پاسخگویی به آن ۲۴۰ دقیقه بوده است.

تصویری از پاسخ نامه سوالات کنکور کامپیوتر 1403

دفترچه های کنکور کامپیوتر

از جمله کاربرد‌های دیگر دفترچه‌های کنکور، در زمان جمع‌بندی است. به این صورت که با در اختیار داشتن دفترچه کنکور، فضای کنکور را برای خودتان شبیه‌سازی می‌کنید و با رعایت زمان‌بندی کنکور، آزمون می‌دهید. این کار را در زمان مرور و جمع‌بندی باید به‌مراتب انجام دهید تا نقاط ضعفتان را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید. شما می‌توانید در سوالات کنکور ارشد کامپیوتردانلود سوالات کنکور ارشد کامپیوتردانلود سوالات کنکور ارشد کامپیوتردفترچه سوالات کنکورهای ارشد کامپیوتر از اولین سال برگزاری تا کنکور 1403 به همراه کلید نهایی سازمان سنجش در این صفحه بصورت رایگان قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی و بدون صرف زمان زیاد برای جستجو در اینترنت، از دفترچه سوالات سال‌های گذشته استفاده نمایند به‌تمامی دفترچه‌‌های در دفترچه‌های کنکور سال‌های گذشته دسترسی داشته باشید.

همچنین در دانلود سوالات کنکور ارشد فناوری اطلاعاتدانلود رایگان دفترچه سوالات کنکور ارشد فناوری اطلاعاتدانلود رایگان دفترچه سوالات کنکور ارشد فناوری اطلاعاتدفترچه سوالات کنکورهای ارشد فناوری اطلاعات (آی تی) از اولین سال برگزاری تا کنکور 1403 به همراه کلید نهایی سازمان سنجش در این صفحه بصورت رایگان وجود دارد و دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد علوم کامپیوتردانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد علوم کامپیوتردانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد علوم کامپیوتردفترچه سوالات کنکورهای ارشد علوم کامپیوتر از سال 92 تا کنکور امسال به همراه کلید نهایی سازمان سنجش در این صفحه بصورت رایگان قرار داده شده است می‌توانید به‌تمامی دفترچه‌های کنکور‌های آی‌تیمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهآی تی چیست و چگونه پس از ظهور توانست در مدت فقط 20 سال تمام دنیا را فرا بگیرد و اکثر پول دنیا را ببلعد و پرطرفدارترین و پر درآمدترین مشاغل دنیا را در بر گیرد، در این صفحه به بررسی این موضوعات پرداخته شده و علوم کامپیوترعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستدر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته علوم کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی این رشته، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در این رشته پرداخته‌ شده است. دسترسی داشته باشید.

دسترسی به پاسخ های تشریحی برای سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳

در بسیاری از مواقع، پاسخ‌نامه تستی نیاز شما را برطرف نمی‌کند. به عنوان مثال، پس از این که یک آزمون برای خودتان شبیه‌سازی کردید، نیاز دارید از آزمون بازخورد بگیرید. برای این کار نیازمند پاسخ‌نامه تشریحی هستید.

برای دسترسی به پاسخ‌نامه تشریحی کنکور‌‌های سال‌های گذشته، دو روش برایتان در نظر گرفته‌ایم:

پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

تصویری از پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

پلتفرم آزمون در واقع یکی از محصولات موسسه کنکور کامپیوتر برای شبیه‌سازی، ساخت و ارائه پاسخ‌های جامع به آزمون‌ها است. در این پلتفرم بیش از ۲۰۰۰ تست‌های کنکور مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است، آی تی و علوم کامپیوتر به همراه تعداد زیادی تست‌های تالیفی، با درجه سختی متفاوت قرار دارد. جامعیت و پاسخ‌های تشریحی کامل به تست‌ها از مزایای منحصر به فرد این محصول است. از جمله مزایای این پلتفرم:

اگر می‌خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید، به پلتفرم آزمون مراجعه کنید.

دوره های نکته‌ و تست درس های کنکور کامپیوتر

شما می‌توانید با شرکت کردن در کلاس‌های نکته‌ و تست هر درس، علاوه بر آشنایی با تست‌های آن درس و افزایش مهارتتان در حل تست‌ها، به پاسخ‌ تشریحی تمامی تست‌های کنکور سال‌های گذشته، برای آن درس دسترسی داشته باشید. این کلاس‌ها که توسط اساتید مطرح در هر درس تدوین شده است، شما را از هر منبع دیگری برای تست‌زنی بی‌نیاز خواهد کرد.

در لینک‌های تمامی این دوره‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام قرار گرفته است:

همچنین برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه، می‌‌توانید مجموعه‌‌ای از این دوره‌ نکته و تست را در قالب پکیج ویدئو‌های ۶ نکته و تست یا پکیج ویدئو‌های ۱۲ نکته و تست تهیه کنید.

جمع‌بندی

یکی از اهداف مقاله سوالات کنکور ارشد کامپیوتر 1403 دانلود سوالات و مشاهده کلیدهای این کنکور است؛ همچنین هدف بعدی آن معرفی دو روش برای در اختیار داشتن همه سوالات کنکور ارشد به همراه پاسخ‌های تشریحی آنها است؛ که یکی پلتفرم آزمون و دیگری دوره‌های نکته و تست است.

به پاسخ تشریحی تست‌ها نیاز دارم. چگونه می‌توانم آنها را داشته باشم؟

ما دو روش برای دسترسی به پاسخ تشریحی تست‌ها کنکور برایتان در نظر گرفته‌ایم: پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر - کلاس‌های نکته‌ و تست

اگر دوره نکته‌ و تست هر درس را تهیه کنم، نیاز است از منبع دیگری استفاده کنم؟

خیر این دوره به تمامی تست‌های هر درس می‌پردازد و همه نکات حل تست را بیان می‌کند. نیازی به منبع دیگری نخواهید داشت.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200