برنامه مسیر 6 ماهه تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۱

سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۱ را می‌توانید در این صفحه دانلود کنید همچنین روش دسترسی به پاسخ های تشریحی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۱ توضیح داده شده

در این مقاله قصد داریم به سوالات کنکور ارشد کامپیوتر سال ۱۴۰۱ و پاسخ های تشریحی آن  بپردازیم. با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

دانلود سوالات کنکور ارشد کامپیوتر سال ۱۴۰۱ همراه پاسخ تستی

دسترسی به سؤالات کنکور به همراه پاسخ‌نامه یکی از الزامات هر دانشجویی است که می‌خواهد برای کنکور آماده شود. اگر نیاز دارید به دفترچه کنکور کامپیوتر سال‌ ۱۴۰۱ به همراه پاسخ های نهایی سازمان سنجش دسترسی داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق لینک دفترچه کنکور کامپیوتر سال‌ ۱۴۰۱ دانلود بفرمایید.

تصویری از جلسه کنکور

دفترچه های کنکور کامپیوتر

در طول مطالعه برای کنکور ارشد کامپیوترمعرفی ارشد کامپیوترمعرفی ارشد کامپیوترارشد کامپیوتر چیست؟ این مقاله عالی به معرفی ارشد کامپیوتر می‌پردازد و درباره آینده رشته کامپیوتر و نحوه اپلای کردن توضیح می‌دهد ، بارها نیاز پیدا می‌کنید که به دفترچه کنکور یک سال خاص مراجعه کنید. شاید می‌خواهید پاسخ نهایی سازمان سنجش را بررسی کنید یا تست‌های آن سال خاص را به‌صورت دسته‌ای بزنید. ما همه آنها را در صفحه سوالات کنکور ارشد کامپیوتردانلود سوالات کنکور ارشد کامپیوتردانلود سوالات کنکور ارشد کامپیوتردفترچه سوالات کنکورهای ارشد کامپیوتر از اولین سال برگزاری تا کنکور 1403 به همراه کلید نهایی سازمان سنجش در این صفحه بصورت رایگان قرار داده شده است تا بتوانید به راحتی و بدون صرف زمان زیاد برای جستجو در اینترنت، از دفترچه سوالات سال‌های گذشته استفاده نمایند برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم. در انتهای هر یک از دفترچه‌ها پاسخ نهایی سازمان سنجش نیز قرار گرفته است.

تصویری از کلید سوالات کنکور ارشد کامپیوتر 1401

دسترسی به پاسخ های تشریحی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۱

ممکن است صرفاً پاسخ‌ هر تست نیازتان را برطرف نکند و نیازمند پاسخ‌های تشریحی نیز باشید. برای دسترسی به پاسخ تشریحی تست‌های کنکور سال‌های گذشته، دو روش برایتان مهیا کرده‌ایم:

پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

تصویری از پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

پلتفرم آزمون یکی از امکاناتی است که مؤسسه کنکور کامپیوتر برای دروس کنکور ارشد کامپیوتردروس آزمون و ضرایب آنها در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیدروس آزمون و ضرایب آنها در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیقبل از شروع مطالعه برای کنکور ارشد رشته کامپیوتر لازم است تا از دروس مورد آزمون، اهمیت هر کدام و همچنین ضرایب آن‌ها مطلع باشید تا بتوانید به صورت هوشمندانه برنامه ریزی کرده و بهترین نتیجه را کسب کنید. این صفحه راهنمای شما در موارد ذکر شده خواهد بود. و دروس کنکور ارشد آی تیدروس کنکور ارشد فناوری اطلاعات و ضرایب این دروسدروس کنکور ارشد فناوری اطلاعات و ضرایب این دروسدروس کنکور ارشد فناوری اطلاعات و ضرایب دروس کنکور ارشد فناوری اطلاعات در این صفحه عالی معرفی شده است و اهمیت هر یک از دروس کنکور ارشد آی تی بررسی شده است، جمعاً با ۲۰۰۰ تست با تنوع و درجه سختی متفاوت فراهم کرده‌است. برخی از مزایای این پلتفرم به شرح زیر است:

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به پلتفرم آزمون مراجعه کنید.

دوره های نکته ‌و تست درس های کنکور کامپیوتر

روش دیگری که می‌توانید به پاسخ تشریحی تمامی تست‌های کنکور سال‌‌های گذشته به‌صورت درس به درس، دسترسی داشته باشید، استفاده از دوره‌های نکته و تست آن درس است. این دوره‌ها توسط اساتید خبره آن درس تهیه و تدوین شده‌اند و هدف آن آشنایی و تسلط دانشجویان با تست‌های کنکور و ارتقای توانایی حل تست‌ است.

در زیر لینک هر درس برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام قرار گرفته است:

همچنین برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه، می‌‌توانید مجموعه‌‌ای از این دوره‌ نکته و تست را در قالب پکیج ویدئو‌های ۶ نکته و تست یا پکیج ویدئو‌های ۱۲ نکته و تست تهیه کنید.

جمع‌بندی

همان‌طورکه دیدیم در مقاله سوالات کنکور ارشد کامپیوتر 1401 شما می‌توانید سوالات کنکور ارشد کامپیوتر 1401 را دانلود کنید و همچنین برای در اختیار داشتن پاسخ‌های تشریحی به شما دو راه معرفی کردیم که یکی پلتفرم آزمون و دیگری دوره‌های نکته و تست است.

چگونه می توانم پاسخ تشریحی تست های کنکور کامپیوتر سال های گذشته را داشته باشم؟

شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر یا کلاس‌های نکته و تست به پاسخ تشریحی تست‌های کنکور دسترسی داشته باشید.

آیا با داشتن پلتفرم آزمون برای هر درس، نیاز دارم کتاب تست‌ تهیه کنم؟

خیر تمامی تست‌های کنکور برای تمامی درس‌ها در پلتفرم آزمون قرار گرفته‌اند و نیازی به منبع دیگری ندارید؛ علاوه‌برآن تعداد تست تألیفی برای هر درس در نظر گرفته شده است.

چگونه‌ می‌توانم به تمامی دفترچه های کنکور ارشد کامپیوتر سال های گذشته دسترسی داشته باشم؟

در صفحه دفترچه‌ های کنکور کامپیوتر می‌توانید به تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200