برنامه مسیر 6 ماهه تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

کلید کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳

کلید سوالات کنکور ارشد کامپیوتر ۱۴۰۳ را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید همچنین روش دسترسی به پاسخ های تشریحی سوالات کنکور ارشد کامپیوتر توضیح داده شده

کلید‌های کنکور ارشد کامپیوتر هر ساله توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. در مرحله اول، کلید اولیه چند روز پس از برگزاری و کلید‌ نهایی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، در وب‌سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید کلید کنکور ارشد کامپیوترمعرفی ارشد کامپیوترمعرفی ارشد کامپیوترارشد کامپیوتر چیست؟ این مقاله عالی به معرفی ارشد کامپیوتر می‌پردازد و درباره آینده رشته کامپیوتر و نحوه اپلای کردن توضیح می‌دهد سال ۱۴۰۳ و سال‌های دیگر را داشته باشید، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

کلید کنکور ارشد کامپیوتر سال ۱۴۰۳

کنکور ارشد کامپیوتر سال ۱۴۰۳ با ۱۱۵ سوال تستی و در مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار شد. اطلاعات دقیق‌تر در عکس زیر وجود دارد:

تصویری از صفحه اول دفترچه کنکور کامپیوتر سال ۱۴۰۳

در عکس زیر کلید کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این کلید، کلید نهایی سازمان سنجش می‌باشد. معمولا در کلید نهایی، با توجه به بازخورد‌های گرفته شده، تغییراتی نسبت به کلید اولیه وجود دارد:

تصویری از کلید سوالات کنکور ارشد کامپیوتر 1403

همچنین برای دانلود دفترچه همین آزمون، می‌توانید از طریق لینک دانلود دفترچه کنکور سال ۱۴۰۳ اقدام نمایید.

دفترچه و کلید کنکور سال های گذشته

اگر به‌تمامی دفترچه های کنکور ارشد کامپیوتر، آی‌تیمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهمعرفی فناوری اطلاعات (IT) - 7 دلیل برای انتخاب رشته آی تی در دانشگاهآی تی چیست و چگونه پس از ظهور توانست در مدت فقط 20 سال تمام دنیا را فرا بگیرد و اکثر پول دنیا را ببلعد و پرطرفدارترین و پر درآمدترین مشاغل دنیا را در بر گیرد، در این صفحه به بررسی این موضوعات پرداخته شده و علوم کامپیوترعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستعلوم کامپیوتر یا کامپیوتر ساینس چیستدر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته علوم کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی این رشته، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در این رشته پرداخته‌ شده است. نیاز دارید، می‌توانید تمامی آنها را به‌صورت یکجا، به همراه کلید‌های نهایی در لینک‌های زیر در اختیار داشته باشید.

پاسخ نامه تشریحی به تمامی تست های کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر

احتمالاً به تنهایی دفترچه‌های کنکور به همراه کلید، نیاز شما را برطرف نمی‌کند. شما باید پاسخ تشریحی تست‌ها را نیاز داشته باشید. به این منظور، مؤسسه کنکور کامپیوتر دو روش برایتان فراهم کرده است:

پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

تصویری از پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر

پلتفرم آزمون کنکور ارشد کامپیوتر، در واقع یک محیط کامل و جامع برای افرادی است که نیازمند آزمون‌ و شبیه‌سازی هستند. در این پلتفرم، علاوه بر وجود تمامی تست های کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر به همراه پاسخ‌های تشریحی کامل، می‌توانید آزمون بسازید، با دیگران رقابت دهید، سطح سؤالات آزمون را مشخص کنید، از سؤالات تألیفی هر درس استفاده کنید و…. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و ثبت‌نام در آن به پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر مراجعه کنید.

دوره های نکته و تست درس های کنکور کامپیوتر

در دوره نکته و تست هر درس از دروس کنکور ارشد کامپیوتردروس آزمون و ضرایب آنها در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیدروس آزمون و ضرایب آنها در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تیقبل از شروع مطالعه برای کنکور ارشد رشته کامپیوتر لازم است تا از دروس مورد آزمون، اهمیت هر کدام و همچنین ضرایب آن‌ها مطلع باشید تا بتوانید به صورت هوشمندانه برنامه ریزی کرده و بهترین نتیجه را کسب کنید. این صفحه راهنمای شما در موارد ذکر شده خواهد بود.، تمامی تست های کنکور ارشد کامپیوتر در سال‌ها گذشته با توضیحات کامل حل شده است؛ علاوه‌برآن، نکاتی که حین انجام آزمون تستی آن درس باید رعایت کنید نیز در نظر گرفته شده است. در زیر، لینک به‌تمامی این دوره‌ها، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام قرار گرفته است:

همچنین برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه، می‌‌توانید مجموعه‌‌ای از این دوره‌ نکته و تست را در قالب پکیج ویدئو‌های ۶ نکته و تست یا پکیج ویدئو‌های ۱۲ نکته و تست تهیه کنید.

جمع‌بندی

همان‌طورکه دیدیم هدف مقاله کلید کنکور ارشد کامپیوتر 1403 دانلود سوالات و مشاهده کلیدهای این کنکور است؛ همچنین برای در اختیار داشتن پاسخ‌های تشریحی به شما دو راه معرفی کردیم که یکی پلتفرم آزمون و دیگری دوره‌های نکته و تست است.

کلید تست‌های کنکور نیاز من را برطرف نمی‌کند. نیازمند پاسخ تشریحی تست‌ها هستم. چگونه می‌توانم به آنها دسترسی داشته باشم؟

شما از طریق دو روش زیر می‌توانید به پاسخ تشریحی تست‌ها دسترسی داشته باشید: پلتفرم آزمون کنکور کامپیوتر - کلاس‌های نکته و تست

آیا دوره نکته و تست و پلتفرم آزمون یک درس تمام نیازهای من را برای آن درس برطرف می‌کند؟

بله با داشتن این منابع نیاز به منبع دیگری ندارید.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی 1 1 1 1 1 1 1 1 1 10.00 امتیاز (0 رای)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200