برنامه ریزی تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز

این صفحه به موشکافی مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز از جمله حداقل رتبه لازم برای قبولی، دروس، چارت و اساتید مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز پرداخته

احتمالاً می‌دانید که دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است و از جایگاه علمی بالایی برخوردار است. رشته مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است و رشته علوم کامپیوتررشته علوم کامپیوتر چیست؟ از 0 تا 100 رشته کامپیوتر ساینسرشته علوم کامپیوتر چیست؟ از 0 تا 100 رشته کامپیوتر ساینسدر این صفحه به بررسی و موشکافی رشته علوم کامپیوتر اعم از بررسی بازار کار، گرایش‌ها، دروس و چارت درسی این رشته، میزان درآمد و حقوق فارغ التحصیلان این رشته و ادامه تحصیل در این رشته پرداخته‌ایم. نیز به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین رشته‌های گروه ریاضی و فنی در کنکور شناخته می‌شود. دانشگاه شیراز با درنظرگرفتن نیازهای متنوع دانشجویان، دوره مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز را برای افرادی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور وارد دانشگاه شوند، ارائه کرده است.

این دوره مجازی فرصتی عالی برای کسانی است که به دلایل مختلف نمی‌توانند به‌صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند، اما همچنان می‌خواهند از آموزش باکیفیت بهره‌مند شوند؛ بنابراین اگر شما دانش‌آموز یا دانشجویی هستید که به دنبال اطلاعات بیشتری درباره رشته مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله، به بررسی جنبه‌های مختلف دوره مجازی دانشگاه شیراز خواهیم پرداخت. از جمله، به آشنایی با ساختار و امکانات دوره مجازی، جایگاه علمی و اعتبار این دوره در مقایسه با دوره‌های حضوری، نحوه ورود و شرایط تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر مجازی، چارت درسی و برنامه‌های آموزشی این رشته و همچنین معرفی اساتید هیئت‌علمی که در این دوره تدریس می‌کنند. با مطالعه این مقاله، می‌توانید تصمیم بهتری درباره ادامه تحصیل در این رشته بگیرید و از فرصت‌های آموزشی دانشگاه شیراز به بهترین نحو استفاده کنید.

تصویر دانشگاه شیراز

دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز

دانشگاه شیراز با 141000 فارغ‌التحصیل، 17300 دانشجو و 710 استاد و هیات علمی، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های ایران است. دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز به‌صورت مستقل از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز ارائه می‌شود. به‌صورت دقیق‌تر، این دوره وابسته به دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز ارائه می‌شود که متولی ارائه دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز است. این دانشکده در شیراز، بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز واقع شده است.

تصویر دانشگاه شیراز

اطلاعات دقیق‌تری درباره این دانشکده را می‌توانید در وب سایت دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز پیدا کنید. همچنین در صفحه دانشگاه شیراز می‌توانید اطلاعات جامعی درباره دانشگاه شیراز کسب کنید.

رتبه جهانی دانشگاه شیراز

علی‌رغم اینکه این دوره به‌صورت مجازی ارائه می‌شود، دانش‌آموختگان این رشته همچنان زیر مجموعه دانشگاه شیراز محسوب می‌شوند و از اعتبار و مزایای آن بهره‌مند می‌گردند. دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور شناخته می‌شود و این موضوع از طریق رتبه‌بندی‌های جهانی نیز قابل‌مشاهده است. نشریات و مؤسسات مختلفی وجود دارند که دانشگاه‌ها را بر اساس معیارهای علمی و آموزشی رتبه‌بندی می‌کنند. یکی از معتبرترین این رتبه‌بندی‌ها، رتبه‌بندی جهانی QS است. بر اساس این رتبه‌بندی، دانشگاه شیراز در جایگاه 691-700 دانشگاه برتر جهان قرار دارد، که نشان‌دهنده جایگاه قابل‌توجه و اعتبار بالای این دانشگاه در سطح بین‌المللی است.

رتبه دانشگاه شیراز در ایران

همان‌طور که انتظار می‌رود، دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز نیز در بین دانشگاه‌های ایران از جایگاه بالایی برخوردار هستند. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت دانشگاه شیراز، این دانشگاه در میان 9 دانشگاه برتر کشور قرار دارد. این جایگاه برتر نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش و پژوهش در این دانشگاه است و به همین دلیل، بسیاری از دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه هستند.

چارت مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز مقطع لیسانس

اگر کنجکاو هستید که بدانید در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز چه دروسی تدریس می‌شود، باید به چارت درسی مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز مراجعه کنید. این چارت درسی نشان می‌دهد که یک دانشجو چه درس‌‌هایی را باید بگذراند، در هر ترم چه درس‌‌هایی پیشنهاد می‌شود که اخذ شود، پیش‌نیاز و هم‌نیاز هر درس چیست و…. همچنین با مراجعه به چارت درسی مهندسی کامپیوترچارت درسی مهندسی کامپیوترچارت درسی مهندسی کامپیوتراین صفحه عالی چارت مهندسی کامپیوتر را در همه مقاطع و همه گرایش ها معرفی و بررسی کرده است و گرایش ها و دروس مهندسی کامپیوتر در مقطع لیسانس و ارشد را معرفی کرده می‌توانید از محتوای درسی هر درس آگاه شوید.

دروس مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز

با مراجعه به وب‌سایت دانشکده آموزش‌های مجازی دانشگاه شیراز می‌توانید دروسی که هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر باید بگذراند را بشناسید.

چه مقاطعی به صورت مجازی در دانشگاه شیراز ارائه می شود؟

در دانشگاه شیراز، فقط دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر به‌صورت مجازی ارائه می‌شود و در مقاطع تحصیلات تکمیلی، رشته مهندسی کامپیوتر به‌صورت مجازی در دانشگاه شیراز وجود ندارد. لازم به ذکر است بر اساس اطلاعات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1403، دانشگاه شیراز به تعداد 80 نفر در رشته مهندسی کامپیوتر به‌صورت مجازی ورودی دارد.

نحوه ورود به کارشناسی مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز چگونه است؟

در سال 1403، نحوه ورود به دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفته است. یعنی برای ورود به این رشته به‌صورت مجازی در دانشگاه شیراز نیاز به شرکت در کنکور ندارید. این که در سال‌های آتی این فرآیند برقرار باشد یا تغییر کند بستگی به سیاست‌های دانشگاه دارد. باید بدانید که دوره‌ مجازی دانشگاه شیراز به‌صورت شهریه پرداز بوده و مشمول خوابگاه نمی‌شود.

شهریه دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز چقدر است؟

قبل از انتخاب دانشگاه شیراز باید بدانید که این دوره شهریه دارد و از شهریه آن آگاه باشید. این شهریه برای هر سال متغیر است و هر ساله تغییر می‌کند. برای شهریه دوره مجازی با توجه اطلاعات زیر برای شهریه دوره شبانه برای سال 1403 است.

گروه آموزشیشهریه ثابتشهریه متغییر برای هر واحد درسیعملی، کارگاهی، آزمایشگاهی(به ازای هر یک ساعت)شهریه هر واحد پروژه
عمومیپایه - اختیاریتخصصی - اصلی
کلیه گروه‌ها 7.410.000 608.400 997.100 1.199.900 680.000 3.640.000

اطلاعات دقیق و به‌روز شهریه را می‌توانید در صفحه جدول شهریه دانشگاه شیراز برای دوره‌های مجازی مشاهده کنید.

معرفی اساتید هیئت علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز

اساتید نقش بسیار مهمی در تعیین جایگاه علمی یک دانشگاه دارند، زیرا تجربه و تخصص آن‌ها به طور مستقیم بر کیفیت آموزش و پژوهش تأثیر می‌گذارد. در ادامه، به معرفی تعدادی از اساتید گروه مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز می‌پردازیم:

آقای دکتر رضا بوستانی

آقای دکتر رضا بوستانی

مرتبه علمی: استاد تمام

صفحه رسمی آقای دکتر رضا بوستانی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر رضا بوستانی

آقای دکتر هومان تحیری

آقای دکتر هومان تحیری

مرتبه علمی: دانشیار

صفحه رسمی آقای دکتر هومان تحیری

 

آقای دکتر علی حمزه

آقای دکتر علی حمزه

مرتبه علمی: استاد تمام

صفحه رسمی آقای دکتر علی حمزه

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر علی حمزه

آقای دکتر غلامحسین دستغیبی فرد

آقای دکتر غلامحسین دستغیبی فرد

مرتبه علمی: دانشیار

صفحه رسمی آقای دکتر غلامحسین دستغیبی فرد

آقای دکتر منصور ذوالقدری جهرمی

آقای دکتر منصور ذوالقدری جهرمی

مرتبه علمی: استاد تمام

صفحه رسمی آقای دکتر منصور ذوالقدری جهرمی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر منصور ذوالقدری جهرمی

آقای دکتر محسن راجی

آقای دکتر محسن راجی

مرتبه علمی: دانشیار

صفحه رسمی آقای دکتر محسن راجی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر محسن راجی

آقای دکتر کوروش زیارتی

آقای دکتر کوروش زیارتی

مرتبه علمی: دانشیار

صفحه رسمی آقای دکتر کوروش زیارتی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر کوروش زیارتی

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی اجمالی دانشگاه شیراز، دروس ارائه شده برای رشته مهندسی کامپیوتر و چگونگی تحصیل به صورت مجازی و میزان شهریه در این  دانشگاه و... نیز پرداخته شد؛ امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

آیا امتحانات دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز حضوری است؟

بله، امتحانات نهایی هر ترم به‌صورت حضوری در دانشگاه برگزار می‌شود.

آیا دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز نیاز به پرداخت هزینه است؟

بله، این دوره با شهریه است و می‌توانید اطلاعات شهریه آن را از طریق وب سایت دانشگاه کسب کنید.

دانشکده آموزش‌های مجازی دانشگاه شیراز کجاست؟

دانشکده مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز در شیراز، بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز واقع شده است.

آیا مهندسی کامپیوتر مجازی دانشگاه شیراز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز پذیرش دارند؟

خیر، دانشگاه شیراز صرفاٌ در مقطع کارشناسی اقدام به جذب دانشجو به‌صورت مجازی می‌کند و رشته مهندسی کامپیوتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه نمی‌شود.

دانشگاه شیراز برای دوره کارشناسی مجازی مهندسی کامپیوتر به چه صورتی اقدام به جذب دانشجو می‌کند؟

بر اساس دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1403 ریاضی و فنی، دانشگاه شیراز برای دوره مجازی مهندسی کامپیوتر صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌گیرد.

چه تفاوتی بین مدرک دوره روزانه و مدرک دوره مجازی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز وجود دارد؟

در مدرک دوره مجازی، نوع دوره قید می‌شود؛ یعنی مجازی بودن دوره در مدرک بیان می‌شود.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200