برنامه ریزی تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود

این صفحه به موشکافی مهندسی کامپیوتر صنعتی شاهرود از جمله حداقل رتبه لازم برای قبولی، دروس، چارت و اساتید مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود پرداخته است

دانشگاه صنعتی شاهرود به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور در زمینه رشته‌های مهندسی شناخته می‌شود. یکی از رشته‌هایی که در این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ارائه می‌شود، رشته مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است است که از محبوب‌ترین رشته‌ها در کنکور ریاضی و فنی است. اگر شما دانش‌آموز یا دانشجویی هستید که به دنبال اطلاعاتی درباره رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود هستید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. در ادامه به معرفی دانشگاه صنعتی شاهرود، جایگاه علمی آن، آخرین رتبه‌های لازم برای پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی و ارشد، چارت درسی این رشته و همچنین اساتید هیئت‌علمی دانشگاه خواهیم پرداخت.

معرفی کلی دانشگاه صنعتی شاهرود

آشنایی با دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود

تصویری از دانشگاه صنعتی شاهرود

با بیش از 11,700 دانشجوی مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و بیش از 340 عضو هیئت علمی، دانشگاه صنعتی شاهرود به یکی از مقاصد دانشجویان و متقاضیان رشته مهندسی کامپیوتر تبدیل شده است. رشته مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه دارای یک دانشکده مجزا است. این دانشکده در شاهرود، میدان هفت تیر، در محوطه دانشگاه صنعتی شاهرود واقع شده و با بهره‌گیری از اساتید مجرب، به دانشجویان فرصت می‌دهد تا در زمینه‌های مختلف مهندسی کامپیوتر تخصص پیدا کنند. با مراجعه به وب‌ سایت دانشگاه صنعتی شاهرود ودانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود می‌توانید اطلاعات جامعی درباره این دانشگاه کسب کنید.

رتبه جهانی دانشگاه صنعتی شاهرود

همان‌طور که اشاره کردیم، دانشگاه صنعتی شاهرود یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است. این موضوع را می‌توان از رتبه جهانی این دانشگاه نیز متوجه شد. نشریه‌‌ها و مؤسسات متفاوتی وجود دارند که دانشگاه‌ها را بر اساس جایگاه علمی‌شان رتبه‌بندی می‌کنند. معیارهای رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها شامل کیفیت آموزش، تحقیق، اعتبار بین‌المللی، نسبت دانشجویان به اساتید، و دستاوردهای فارغ‌التحصیلان است که به ارزیابی جایگاه علمی دانشگاه‌ها کمک می‌کند. یکی از این رتبه‌بندی‌ها، رتبه‌بندی جهانی QS است که بر اساس آن، دانشگاه صنعتی شاهرود در جایگاه 1614 امین دانشگاه برتر جهان قرار دارد که برای یک دانشگاه صنعتی جایگاهی قابل‌ملاحظه‌ای می‌باشد.

رتبه دانشگاه صنعتی شاهرود در ایران

دانشگاه صنعتی شاهرود در زمینه‌های مهندسی و فناوری شناخته شده و به‌ویژه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر از محبوبیت بالایی برخوردار است. بر اساس آخرین رتبه‌بندی‌ها، دانشگاه صنعتی شاهرود رتبه 63 در آسیا جنوبی، 281 - 290 در آسیا و رتبه 6 بین داشگاه‌های صنعتی ایران را کسب کرده است. این رتبه‌بندی‌ها معمولاً بر اساس معیارهایی مانند کیفیت آموزش، پژوهش، همکاری‌های بین‌المللی و دستاوردهای علمی فارغ‌التحصیلان انجام می‌شود.

حداقل رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود در مقطع لیسانس

اگر شما نیز به این موضوع فکر می‌کنید که با چه رتبه‌ای می‌توانید در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود پذیرش شوید، این بخش حاوی اطلاعات مفیدی برای شما خواهد بود. در ابتدا، لازم است که تفاوت‌های بین سهمیه‌های مناطق مختلف را بررسی کنیم تا بتوانیم یک محدوده دقیق برای رتبه‌های قبولی در این رشته ارائه دهیم. به‌ویژه، این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از رقابت و شرایط پذیرش داشته باشید. در ادامه، کران‌های بالا و پایین رتبه‌ های قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود را ارائه خواهیم داد. توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به کنکور سراسری سال 1401 است.

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه یک

اگر دانش‌آموز منطقه یک هستید، باید رتبه شما در منطقه بین 5609 (حدود 10582 کشوری) تا 6503 (حدود 12615 کشوری) باشد.

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه دو

دانش‌‌آموزان منطقه دو باید رتبه بین 2544 (حدودا 7631 کشوری) تا 13287 (حدوداً 35682 کشوری) برای ورود به کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود کسب کنند.

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه سه

در نهایت دانشجویان منطقه سه برای قبولی در این رشته و دانشگاه باید رتبه بین 1253 (حدود 10054 کشوری) تا 2394 (حدود 15947 کشوری) کسب کنند.

آخرین رتبه قبولی برای مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود در مقطع کارشناسی

یکی از سؤالات متداول داوطلبان این است که آخرین رتبه قبولی در یک دانشگاه و رشته خاص چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، باید به این نکته توجه کرد که این اعداد و ارقام سالانه تغییر می‌کنند؛ لذا، اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی می‌تواند به شما کمک کند تا تصویر روشنی از شرایط رقابت داشته باشید. به‌عنوان نمونه، آخرین رتبه‌های قبولی به طور تقریبی به شکل زیر ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که اطلاعات زیر مربوط به کنکور سراسری سال 1401 است و ممکن است با تغییر شرایط و تقاضا، متفاوت باشد.

تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود در رشته مهندسی کامپیوتر

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود، علاوه بر ارائه مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر، در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری نیز به جذب دانشجویان می‌پردازد. در مقطع کارشناسی‌ارشد،گرایش نرم افزار معرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزارمعرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزاررشته نرم افزار یکی از گرایش های مقطع لیسانس و ارشد کامپیوتر است، در این صفحه رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه و ارشد نرم افزار توسط اساتید صنعتی شریف معرفی شده، گرایش هوش مصنوعیگرایش هوش مصنوعی مقطع ارشد کامپیوترگرایش هوش مصنوعی مقطع ارشد کامپیوتریکی از گرایش‌ های ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی است یا همان ارشد هوش مصنوعی است که این صفحه بطور کامل در مورد این گرایش، دروس ارشد هوش مصنوعی و بازار کار آن صحبت کرده‌ایم. ارائه می‌شود که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در زمینه‌ها تحصیل کنند. همچنین در مقطع دکتری نیز، گرایش‌های هوش مصنوعی و رباتیک به‌عنوان حوزه‌های پژوهشی در دسترس دانشجویان قرار دارد.

برای آگاهی از ظرفیت این گرایش‌ها در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌توانید به صفحه ظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوتردر این قسمت می‌توانید ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی کامپیوتر در همه گرایش های نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، الگوریتم و محاسبات و بیوانفورماتیک را مشاهده کنید مراجعه کنید. اگر قصد دارید در مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشگاه صنعتی شاهرود تحصیل کنید، ادامه مقاله اطلاعات ارزشمندی برایتان آورده‌ایم:

میانگین درصدهای موردنیاز برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود در مقطع کارشناسی‌ ارشد

داوطلبانی که می‌خواهند در مقطع کارشناسی‌ارشد مهندسی کامپیوتر تحصیل کنند، باید اطلاعاتی از رتبه‌ قبولی و درصد‌های موردنیاز برای قبولی در دانشگاه مدنظر داشته باشند. به همین دلیل، تعدادی از کارنامه‌‌های پذیرفته‌شدگان گرایش‌ های متفاوت رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی‌ ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود را برایتان در این صفحه آورده‌ایم که می‌تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان قبولی در دانشگاه صنعتی شاهرود باشد.

کارنامه قبولی گرایش نرم‌ افزار دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1401

تصویری از کارنامه قبولی گرایش نرم‌ افزار دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1401

کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1401

تصویری از کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1401

کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1400

تصویری از کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه سال 1400

اگر به دنبال اطلاعات مشابهی از کارنامه‌ها در سایر دانشگاه‌ها و گرایش‌های مختلف هستید، می‌توانید به صفحه کارنامه های کنکور ارشد کامپیوترکارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی یا علوم کامپیوترکارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی یا علوم کامپیوتردر این صفحه می‌توانید به تمامی کارنامه های کنکورهای ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر و محل قبولی هر کارنامه دسترسی پیدا کنید مراجعه کنید. این صفحه منبعی جامع و مفید است که اطلاعات دقیقی درباره کارنامه‌های پذیرفته‌شدگان در سال‌های مختلف، گرایش‌های گوناگون و دانشگاه‌های متنوع ارائه می‌دهد. با بررسی این اطلاعات، می‌توانید تجزیه و تحلیلی دقیق از روند قبولی و رتبه‌ها به دست آورید.

علاوه بر این، اگر قصد دارید برای کنکور ارشد کامپیوتر آماده شوید و به دنبال منابع معتبر و مناسب برای شروع مطالعه هستید، صفحه بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترمهم ترین گام‌ برای کسب موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر، تهیه بهترین منابع است، بهترین منابع، منابعی هستند که تقریبا تمامی رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر از آنها استفاده می‌کنند، در زیر این منابع را به شما معرفی می‌کنیم می‌تواند به شما کمک شایانی کند. این صفحه شامل فهرستی از کتاب‌های مرجع، جزوات آموزشی و منابع آنلاین است که به شما در درک عمیق‌تر مباحث کمک می‌کند. همچنین، نکات کلیدی و روش‌های مؤثر برای برنامه‌ریزی مطالعه را نیز می‌توانید در این صفحه پیدا کنید.

چارت مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود مقطع لیسانس

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره دروس تدریس شده در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود هستید، می‌توانید به چارت درسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود مراجعه کنید. این چارت درسی به طور دقیق مشخص می‌کند که هر دانشجو باید چه درس‌هایی را بگذراند و در هر ترم کدام دروس پیشنهاد می‌شوند. همچنین، اطلاعاتی درباره پیش‌نیازها و هم‌نیازهای هر درس نیز در این چارت درج شده است.

علاوه بر این، با مراجعه به سرفصل‌های رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی، می‌توانید محتوای آموزشی هر درس را به طور کامل مشاهده کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا تصویر روشنی از ساختار دروس و محتوای آموزشی این رشته به دست آورید و بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای تحصیل خود داشته باشید. با آگاهی از چارت درسی و سرفصل‌ها، می‌توانید انتخاب‌های بهتری در مسیر تحصیلی خود داشته باشید.

دروس مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود

با مراجعه به برنامه درسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود می‌توانید دروسی که هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر باید بگذراند را بشناسید. در زیر به‌صورت خلاصه به این برنامه درسی اشاره می‌کنیم.

واحد‌های درسی هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر به‌صورت زیر است:

دروستعداد واحد
دروس عمومی 22 واحد
دروس پایه 20 واحد
دروس اصلی 84 واحد
دروس اختیاری 14 واحد
جمع 140 واحد

دروس پایه به شرح زیر هستند:

همچنین در مجموع باید ۸۴ واحد درس اصلی گذرانده شود که در جدول زیر آمده است:

ردیفعنوانتعداد واحدنوع واحد
1 مبانی کامپیوتر و برنامه سازی 3 نظری
2 مدارهای الکتریکی 3 نظری
3 ریاضیات گسستهجامع ترین آموزش درس ریاضی گسستهجامع ترین آموزش درس ریاضی گسستهدرس ریاضیات گسسته به معرفی مباحثی نظیر شمارش و احتمال، استدلال و برهان خلف، نظریه اعداد، منطق ریاضی، روابط بازگشتی، روابط و نظریه‌ گراف می‌پردازد. از آن رو که در عصر کنونی ریاضی گسسته بطور گسترده‌ در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده می‌شود در این صفحه به معرفی و بررسی درس ریاضی گسسته پرداخته شده است 3 نظری
4 برنامه سازی پیشرفته 3 نظری
5 ساختمان دادهآموزش ساختمان داده و الگوریتمآموزش ساختمان داده و الگوریتمهر ساختمان داده یک نوع فرمت ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها در کامپیوتر است، که امکان دسترسی و اصلاح کارآمد آن داده‌ها را برای یکسری از الگوریتم‌ها و کاربردها فراهم می‌کند، در این صفحه به بررسی و آموزش ساختمان داده و الگوریتم پرداخته شده است 3 نظری
6 مدار منطقیآموزش مدار منطقی به زبان ساده - بررسی مدار منطقی و انواع آنآموزش مدار منطقی به زبان ساده - بررسی مدار منطقی و انواع آنامروزه درک صحیحی از مدارهای منطقی برای هر مهندس برق و کامپیوتر ضروری است. این مدارها عنصر اصلی کامپیوترها و بسیاری از وسایل الکترونیکی اطراف ما هستند، در این صفحه به بررسی و آموزش مدار منطقی پرداخته شده است 3 نظری
7 نظریه زبان‌ ها و ماشین‌ هادرس نظریه زبان ها و ماشین هادرس نظریه زبان ها و ماشین هااین صفحه عالی به معرفی درس نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها پرداخته است، همچنین به اهمیت درس نظریه در کنکور ارشد کامپیوتر، سرفصل‌ها، معرفی مراجع و فیلم‌های آموزشی این درس پرداخته است. 3 نظری
8 زبان تخصصی 2 نظری
9 روش پژوهش و ارائه 2 نظری
10 ریاضی مهندسی 3 نظری
11 معماری کامپیوتر آموزش جامع معماری کامپیوترآموزش جامع معماری کامپیوتر در مهندسی کامپیوتر، معماری کامپیوتر مجموعه‌ای از قوانین و روش‌هایی است که به چگونگی طراحی، کارکرد، سازماندهی و پیاده سازی (ساخت) سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازد، در این صفحه به بررسی و آموزش کامل معماری کامپیوتر پرداخته شده است 3 نظری
12 سیستم عاملمعرفی درس سیستم عامل – بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشورمعرفی درس سیستم عامل – بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشوردرس سیستم عامل در این صفحه معرفی شده، همچنین بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشور را می‌توانید در این صفحه تهیه کنید، فصول و مراجع سیستم عامل نیز بررسی شده 3 نظری
13 طراحی الگوریتمآموزش طراحی الگوریتم به زبان سادهآموزش طراحی الگوریتم به زبان سادهدرس طراحی الگوریتم‌ یکی از مهم‌ترین و بنیادیترین دروس‌ رشته کامپیوتر است. هدف از این درس، معرفی روش‌های مختلف طراحی الگوریتم‌ها برای حل مسائل گوناگون است، در این صفحه به معرفی و آموزش طراحی الگوریتم پرداخته شده است. 3 نظری
14 طراحی کامپیوتری سیستم‌های دیجیتال 3 نظری
15 سیگنال ها و سیستم هاهمه چیز درباره درس سیگنال و سیستم، 0 تا 100 سیگنال و سیستمهمه چیز درباره درس سیگنال و سیستم، 0 تا 100 سیگنال و سیستماین صفحه به معرفی درس سیگنال و سیستم به زبان ساده پرداخته، همچنین پیش نیاز درس سیگنال و سیستم و سرفصل‌های آن بررسی و منابع درس سیگنال و سیستم معرفی شده است 3 نظری
16 ریزپردازنده و زبان اسمبلی 3 نظری
17 هوش مصنوعیدرس هوش مصنوعیدرس هوش مصنوعیاین صفحه عالی به معرفی درس هوش مصنوعی از جمله پیش نیازهای درس هوش مصنوعی، سرفصل و منابع درس هوش مصنوعی و فیلم‌های آموزشی درس هوش مصنوعی پرداخته شده و سیستم‌های خبره 3 نظری
18 شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریدرس شبکه‌ های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین و بنیادیترین دروس‌ رشته کامپیوتر است، با توجه به اینکه اینترنت امروزی بزرگترین سیستم مهندسی ساخت دست بشر در تمام طول تاریخ است، آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری برای تمامی علاقه‌مندان و دانشجویان رشته کامپیوتر الزامی است، در این راستا در این صفحه به معرفی شبکه‌های کامپیوتری پرداخته‌ شده است1 3 نظری
19 شبکه‌های کامپیوتری 2 3 نظری
20 اصول طراحی کامپایلر 3 نظری
21 الکترونیک دیجیتال و VLSI 3 نظری
22 ساختار و زبان کامپیوتر 3 نظری
23 پایگاه دادهپایگاه داده چیست؟ – انواع، مفاهیم و کاربردهاپایگاه داده چیست؟ – انواع، مفاهیم و کاربردهاپایگاه داده چیست؟ این مقاله به بررسی این موضوع و همچنین انواع پایگاه داده، کاربردهای پایگاه داده، محبوب ترین پایگاه های داده و اجزای اصلی پایگاه داده پرداخته 3 نظری
24 تحلیل و طراحی سیستم‌ها 3 نظری
25 طراحی سخت افزارسخت افزار چیست - بررسی اجزای اصلی سخت افزار کامپیوترسخت افزار چیست - بررسی اجزای اصلی سخت افزار کامپیوتردر این صفحه بررسی شده که سخت افزار چیست و سخت افزار کامپیوتر به زبان ساده معرفی شده است، همچنین به بررسی اجزای اصلی سخت افزار کامپیوتر پرداخته شده است و نرم افزارمعرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزارمعرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزاررشته نرم افزار یکی از گرایش های مقطع لیسانس و ارشد کامپیوتر است، در این صفحه رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه و ارشد نرم افزار توسط اساتید صنعتی شریف معرفی شده  3 نظری
26 مهندسی اینترنت 3 نظری
27 آزمایشگاه سیستم عامل 1 عملی
28 آزمایشگاه مدارهای منطقی و معماری کامپیوتر 1 عملی
29 آزمایشگاه ریزپردازنده 1 عملی
30 آزمایشگاه شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریدرس شبکه‌ های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین و بنیادیترین دروس‌ رشته کامپیوتر است، با توجه به اینکه اینترنت امروزی بزرگترین سیستم مهندسی ساخت دست بشر در تمام طول تاریخ است، آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری برای تمامی علاقه‌مندان و دانشجویان رشته کامپیوتر الزامی است، در این راستا در این صفحه به معرفی شبکه‌های کامپیوتری پرداخته‌ شده است  1 عملی
31 پروژه 3 عملی
32 کارآموزی 1 عملی

تعداد ورودی دانشگاه صنعتی شاهرود در هر گرایش در مقطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری

دانشگاه صنعتی شاهرود در هر یک از گرایش‌های ذکر شده، تعداد مشخصی از دانشجویان را از طریق کنکور ارشد کامپیوتر پذیرش می‌کند. به طور مشخص، ظرفیت گرایش نرم‌افزار ۱۸ نفر و ظرفیت گرایش هوش مصنوعی ۲۷ نفر است. همچنین، در مقطع دکتری، این دانشگاه برای گرایش هوش مصنوعی و رباتیکز، ۷ نفر ورودی می‌گیرد. لازم به ذکر است که این اعداد هر سال ممکن است تغییر کند، بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ظرفیت هر رشته، مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد یا دکتری الزامی است.

درصورتی‌که به دنبال آگاهی از ظرفیت پذیرش سایر دانشگاه‌ها و گرایش‌های مختلف در مقطع کارشناسی‌ارشد هستید، می‌توانید به صفحه ظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوتردر این قسمت می‌توانید ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی کامپیوتر در همه گرایش های نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، الگوریتم و محاسبات و بیوانفورماتیک را مشاهده کنید مراجعه کنید. این منابع به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بهتری برای انتخاب رشته و دانشگاه خود بگیرید.

معرفی اساتید هیئت‌ علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود

یکی از عوامل کلیدی که تأثیر زیادی بر جایگاه علمی یک دانشگاه دارد، اساتید آن دانشگاه هستند. کیفیت و تجربه اساتید می‌تواند به بهبود فرایند آموزشی و پژوهشی کمک کند و اعتبار دانشگاه را افزایش دهد. در زیر، تعدادی از اساتید گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی می‌شوند:

 تصویری از خانم دکتر فاطمه جعفری‌ نژاد

خانم دکتر فاطمه جعفری‌ نژاد

مرتبه علمی: استادیار

حوزه تحقیقاتی: هوش مصنوعی

صفحه خانم دکتر فاطمه جعفری‌ نژاد

صفحه گوگل اسکالر خانم دکتر فاطمه جعفری‌ نژاد

 تصویری از آقای دکتر حمید حسن‌ پور

آقای دکتر حمید حسن‌ پور

مرتبه علمی: استاد تمام

حوزه تحقیقاتی: پردازش سیگنال

صفحه آقای دکتر حمید حسن‌ پور

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر حمید حسن‌ پور

 تصویری از خانم دکتر مرضیه رحیمی

خانم دکتر مرضیه رحیمی

مرتبه علمی: استادیار

حوزه تحقیقاتی: هوش مصنوعی

صفحه خانم دکتر مرضیه رحیمی

صفحه گوگل اسکالر خانم دکتر مرضیه رحیمی

 تصویری از آقای دکتر محسن رضوانی

آقای دکتر محسن رضوانی

مرتبه علمی: دانشیار

حوزه تحقیقاتی: امنیت و هوش مصنوعی

صفحه آقای دکتر محسن رضوانی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر محسن رضوانی

 تصویری از آقای دکتر مرتضی زاهدی

آقای دکتر مرتضی زاهدی

مرتبه علمی: استادیار

حوزه تحقیقاتی: شناسایی الگو

صفحه آقای دکتر مرتضی زاهدی

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر مرتضی زاهدی

 تصویری از آقای دکتر منصور فاتح

آقای دکتر منصور فاتح

مرتبه علمی: سیستم‌های دیجیتال

حوزه تحقیقاتی: دانشیار

صفحه آقای دکتر منصور فاتح

صفحه گوگل اسکالر آقای دکتر منصور فاتح

جمع‌بندی

در این مقاله به موضوع مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود، معرفی دانشگاه صنعتی شاهرود، رتبه جهانی دانشگاه، رتبه ورودی مقاطع کارشناسی و ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش‌های کارشناسی‌ارشد، اساتید برجسته دانشگاه جهت آشنایی کامل دانشجویان با این دانشگاه، پرداخته شد.

چه رتبه‌ای در منطقه‌های متفاوت باید در آزمون سراسری کسب کنیم تا در دانشگاه صنعتی شاهرود رشته مهندسی کامپیوتر پذیرفته شویم؟

بر اساس اطلاعات پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری ریاضی سال 1401، حدود رتبه‌های قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود در هر منطقه به صورت زیر می‌باشد:

1-برای دانش‌آموزان دارای سهمیه منطقه یک: رتبه بین 5609 (حدود 10582 کشوری) تا 6503 (حدود 12615 کشوری) 2-برای دانش‌آموزان دارای سهمیه منطقه دو: رتبه بین 2544 (حدودا 7631 کشوری) تا 13287 (حدوداً 35682 کشوری) 3-برای دانش‌آموزان دارای سهمیه منطقه سه: رتبه بین 1253 (حدود 10054 کشوری) تا 2394 (حدود 15947 کشوری)

چگونه‌ می‌توانم از دروس ارائه شده در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود مطلع شوم؟

اطلاعات مربوط به دروسی که دانشجویان مهندسی کامپیوتر می‌گذرانند را می‌توانید در صفحه چارت درسی مهندسی کامپیوتر پیدا کنید.

چگونه‌ می‌توانم به کارنامه‌های پذیرفته‌شدگان مقطع ارشد مهندسی کامپیوتر دسترسی داشته باشم؟

شما با مراجعه به کارنامه‌های کنکور ارشد کامپیوتر می‌توانید به کارنامه افرادی که در مقطع ارشد در دانشگاه و گرایش‌های متفاوتی پذیرش گرفته‌اند مراجعه کنید و اطلاعات جامعی کسب کنید.

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود کجاست؟

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود در شاهرود میدان هفت‌تیر، دانشگاه صنعتی شاهرود واقع شده است.

آخرین رتبه قبولی کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شاهرود چند است؟

بر اساس نتایج کنکور سراسری سال 1401 آخرین رتبه قبولی به تفکیک سهمیه مناطق به صورت زیر می‌باشد:

1-آخرین رتبه قبولی سهمیه منطقه یک: 6503 منطقه یک و 12615 کشوری 2-آخرین رتبه قبولی سهمیه منطقه دو: 13287 منطقه دو و 35682 کشوری 3-آخرین رتبه قبولی سهمیه منطقه سه: 2394 منطقه سه و 15947 کشوری

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200