برنامه مسیر 6 ماهه تا کنکور ارشد و دکتری: مشاوره خصوصیت با استاد رضوی رو رزرو کن!
ویس توضیحات مشاوره رزرو مشاوره
کنکور کامپیوتر
0
ورود | ثبت نام
نظرات
اشتراک
بالا
علاقه‌مندی

اشتراک
 

مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر

این صفحه به موشکافی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر از جمله حداقل رتبه لازم برای قبولی، دروس، چارت و اساتید مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر پرداخته

دانش‌آموزان و دانشجویان پس از شرکت در کنکور و اعلام نتایج اولیه به آشنایی با دانشگاه‌ها و رشته‌ها می‌پردازند تا بهترین انتخاب را در انتخاب رشته و دانشگاه داشته باشند. دانشگاه خواجه‌ نصیر در حوزه کامپیوتر یکی از دانشگاه‌های تاپ کشور است. در این مقاله به مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌پردازیم و موضوعاتی مانند رتبه‌ قبولی موردنیاز، درصد‌های موردنیاز، چارت درسی مهندسی کامپیوتر و دروس مهندسی کامپیوتر را تشریح می‌کنیم.

تصویری از دانشگاه خواجه نصیر

آشنایی با دانشکده کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر

دانشگاه خواجه‌ نصیر واقع در تهران خیابان شریعتی ضلع جنوب شرقی پل سیدخندان است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

تصویری از دانشکده کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر

شما با مراجعه به وب‌سایت دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر اطلاعات بیشتری درباره این دانشکده کسب کنید.

رتبه دانشگاه خواجه‌ نصیر

نشریه‌ها و مؤسسات متفاوت هرساله اطلاعاتی درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌ها منتشر می‌کنند. بر اساس رتبه‌بندی جهانی QS، دانشگاه خواجه‌ نصیر در جایگاه ۴۵۱ تا ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. همچنین در بین دانشگاه‌های صنعتی داخلی، بعد از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و نوشیروانی بابل در جایگاه پنجم قرار دارد. به‌طورکلی، دانشگاه خواجه‌ نصیر یکی از دانشگاه‌های برتر کشور برای رشته مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است است.

رتبه دانشگاه خواجه‌ نصیر در ایران

باتوجه‌به تصویر زیر، دانشگاه خواجه‌نصیر بین ۱۰ دانشگاه برتر ایران در رشته ریاضی و فنی کنکور سراسری است. همچنین این دانشگاه پس ازدانشگاه شریفارشد کامپیوتر شریفارشد کامپیوتر شریفاین صفحه عالی به معرفی ارشد کامپیوتر شریف پرداخته و ارشد کامپیوتر شریف را از همه زوایا از جمله گرایش ها، دروس هر گرایش، اساتید معروف و ... بررسی کرده، دانشگاه تهرانهمه چیز درباره مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهرانهمه چیز درباره مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهراناین صفحه عالی تمامی جوانب مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران از جمله آخرین رتبه قبولی، چارت درسی آن، اساتید مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران و مکان آن بررسی شده، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه شهید بهشتی، ششمین دانشگاه ایران است. در این تصویر می‌توانید آخرین رتبه‌ قبولی در دانشگاه خواجه‌ نصیر را نیز مشاهده کنید.

تصویری از آخرین رتبه قبولی در ۱۰ دانشگاه برتر ایران در رشته‌‌ های پرطرفدار کنکور ریاضی

حداقل رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع لیسانس

یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان پس از کنکور سراسری این است که با چه‌ رتبه‌ای در چه دانشگاه و رشته‌ای قبول می‌شوند. برای پاسخ‌گویی به این دغدغه دانش‌آموزان، ما برای هر یک از سهمیه‌های مناطق، حدود رتبه‌ای که باید کسب کنید تا در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی قبول شوید را برایتان آورده‌ایم:

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه یک

اگر دانش‌آموز منطقه یک هستید، باید رتبه شما در منطقه بین ۳۸۰ (حدود ۶۳۰ کشوری) تا ۶۸۰ (حدود ۱۰۹۰ کشوری) باشد.

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه دو

دانش‌‌آموزان منطقه دو باید رتبه بین ۲۳۰ (حدوداً ۶۶۰ کشوری) تا ۹۳۰ (حدوداً ۲۸۰۰ کشوری) برای ورود به کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر کسب کنند.

برای دانش‌ آموزان دارای سهمیه منطقه سه

در نهایت دانشجویان منطقه سه برای قبولی در این رشته و دانشگاه باید رتبه بین ۴۰ (حدود ۹۵۰ کشوری) تا ۲۵۰ (حدود ۲۹۰۰ کشوری) کسب کنند.

آخرین رتبه قبولی برای مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی

یکی از سؤالات پر‌تکرار این است که آخرین رتبه قبولی در یک دانشگاه مشخص و یک‌رشته مشخص چیست؟ برای پاسخ به این سؤال باید توجه داشته باشید که این اعداد و ارقام هر سال تغییر می‌کند. اما آخرین رتبه‌های قبولی به‌صورت تقریبی به‌صورت زیر هستند:

تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه‌ نصیر در رشته مهندسی کامپیوتر

دانشگاه خواجه‌ نصیر علاوه بر دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر، در مقطع ارشد و دکتری نیز دانشجوی می‌گیرد. نحوه ورود به مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دانشگاه خواجه‌ نصیر به دو روش با آزمون کنکور و بدون آزمون (استعداد درخشان) است. اگر می‌خواهید در دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی‌ارشد تحصیل کنید، ادامه مقاله اطلاعات ارزشمندی درباره رتبه و درصد‌های موردنیاز برای قبولی و در مقطع کارشناسی‌ ارشد مهندسی کامپیوتر در اختیارتان قرار می‌دهد.

میانگین درصدهای موردنیاز برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی‌ ارشد

داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد نیز برای ورود به دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی‌ارشد باید از رتبه‌ و درصد موردنیاز برای هر گرایش اطلاع داشته باشند. در زیر کارنامه تعدادی از پذیرفته‌شدگان دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی‌ارشد در کنکور ارشد کامپیوتر سال ۱۴۰۲ آورده شده است و می‌تواند راهنمای خوبی برای داوطلبان باشد.

کارنامه قبولی گرایش نرم‌ افزار دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه) با سهمیه ۲۵ درصد

تصویری از کارنامه گرایش نرم‌ افزار دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه) با سهمیه ۲۵ درصد

کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه با سهمیه ۵ درصد

تصویری از کارنامه  گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه با سهمیه ۵ درصد

کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه

تصویری از کارنامه گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه

کارنامه قبولی گرایش معماری کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه

تصویری از کارنامه گرایش معماری کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر روزانه

کارنامه قبولی گرایش شبکه‌ های کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه)

تصویری از کارنامه گرایش شبکه‌ های کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه)

کارنامه قبولی گرایش شبکه‌ های کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه)

تصویری از کارنامه گرایش شبکه‌ های کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر نوبت دوم (شبانه)

کارنامه قبولی گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر مجازی با سهمیه 5 درصد

تصویری از کارنامه گرایش هوش مصنوعی دانشگاه خواجه‌ نصیر مجازی

کارنامه قبولی گرایش معماری کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر شبانه

تصویری از کارنامه گرایش معماری کامپیوتری دانشگاه خواجه‌ نصیر شبانه

شما با مراجعه به صفحه کارنامه های کنکور ارشد کامپیوترکارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی یا علوم کامپیوترکارنامه های کنکور ارشد کامپیوتر، آی تی یا علوم کامپیوتردر این صفحه می‌توانید به تمامی کارنامه های کنکورهای ارشد کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر و محل قبولی هر کارنامه دسترسی پیدا کنید می‌توانید به مجموعه کاملی از کارنامه‌ داوطلبان پذیرفته‌شده در دانشگاه‌ها و گرایش‌های متفاوت دسترسی داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید از منابع کنکور ارشد کامپیوتر آگاهی پیدا کنید به صفحه منابع کنکور ارشد کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترجامع ترین منابع آزمون ارشد 1403 رشته مهندسی کامپیوترمهم ترین گام‌ برای کسب موفقیت در کنکور ارشد کامپیوتر، تهیه بهترین منابع است، بهترین منابع، منابعی هستند که تقریبا تمامی رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد کامپیوتر از آنها استفاده می‌کنند، در زیر این منابع را به شما معرفی می‌کنیم مراجعه کنید.

چارت مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر مقطع لیسانس

اگر می‌خواهید بدانید چه درس‌هایی در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خواجه‌ نصیر تدریس می‌شود و هر کدام از درس‌ها به چه موضوعاتی می‌پردازند باید به چارت درسی مهندسی کامپیوترچارت درسی مهندسی کامپیوترچارت درسی مهندسی کامپیوتراین صفحه عالی چارت مهندسی کامپیوتر را در همه مقاطع و همه گرایش ها معرفی و بررسی کرده است و گرایش ها و دروس مهندسی کامپیوتر در مقطع لیسانس و ارشد را معرفی کرده وزارت علوم برای رشته مهندسی کامپیوترمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفمهندسی کامپیوتر چیست؟ معرفی رشته کامپیوتر توسط اساتید شریفاین صفحه به معرفی کامل رشته کامپیوتر، اعم از دروس رشته کامپیوتر، درآمد رشته کامپیوتر، شغل های رشته کامپیوتر، گرایش ها و زیر شاخه های رشته کامپیوتر پرداخته است مراجعه کنید. زیرا دانشگاه خواجه‌ نصیر مانند بسیاری از دانشگاه‌ها تحت‌نظر وزارت علوم و تحقیقات است و از سرفصل آن پیروی می‌کند.

دروس مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر

با مراجعه به برنامه درسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر می‌توانید دروسی که هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر باید بگذراند را بشناسید. در زیر به‌صورت خلاصه به این برنامه درسی اشاره می‌کنیم.

واحد‌های درسی هر دانشجوی مهندسی کامپیوتر به‌صورت زیر است:

دروستعداد واحد
دروس عمومی 22 واحد
دروس پایه 20 واحد
دروس اصلی 84 واحد
دروس اختیاری 14 واحد
جمع 140 واحد

دروس پایه به شرح زیر هستند:

همچنین در مجموع باید ۸۴ واحد درس اصلی گذرانده شود که در جدول زیر آمده است:

ردیفعنوانتعداد واحدنوع واحد
1 مبانی کامپیوتر و برنامه سازی 3 نظری
2 مدارهای الکتریکی 3 نظری
3 ریاضیات گسستهجامع ترین آموزش درس ریاضی گسستهجامع ترین آموزش درس ریاضی گسستهدرس ریاضیات گسسته به معرفی مباحثی نظیر شمارش و احتمال، استدلال و برهان خلف، نظریه اعداد، منطق ریاضی، روابط بازگشتی، روابط و نظریه‌ گراف می‌پردازد. از آن رو که در عصر کنونی ریاضی گسسته بطور گسترده‌ در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده می‌شود در این صفحه به معرفی و بررسی درس ریاضی گسسته پرداخته شده است 3 نظری
4 برنامه سازی پیشرفته 3 نظری
5 ساختمان دادهآموزش ساختمان داده و الگوریتمآموزش ساختمان داده و الگوریتمهر ساختمان داده یک نوع فرمت ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها در کامپیوتر است، که امکان دسترسی و اصلاح کارآمد آن داده‌ها را برای یکسری از الگوریتم‌ها و کاربردها فراهم می‌کند، در این صفحه به بررسی و آموزش ساختمان داده و الگوریتم پرداخته شده است 3 نظری
6 مدار منطقیآموزش مدار منطقی به زبان ساده - بررسی مدار منطقی و انواع آنآموزش مدار منطقی به زبان ساده - بررسی مدار منطقی و انواع آنامروزه درک صحیحی از مدارهای منطقی برای هر مهندس برق و کامپیوتر ضروری است. این مدارها عنصر اصلی کامپیوترها و بسیاری از وسایل الکترونیکی اطراف ما هستند، در این صفحه به بررسی و آموزش مدار منطقی پرداخته شده است 3 نظری
7 نظریه زبان‌ ها و ماشین‌ هادرس نظریه زبان ها و ماشین هادرس نظریه زبان ها و ماشین هااین صفحه عالی به معرفی درس نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها پرداخته است، همچنین به اهمیت درس نظریه در کنکور ارشد کامپیوتر، سرفصل‌ها، معرفی مراجع و فیلم‌های آموزشی این درس پرداخته است. 3 نظری
8 زبان تخصصی 2 نظری
9 روش پژوهش و ارائه 2 نظری
10 ریاضی مهندسی 3 نظری
11 معماری کامپیوتر آموزش جامع معماری کامپیوترآموزش جامع معماری کامپیوتر در مهندسی کامپیوتر، معماری کامپیوتر مجموعه‌ای از قوانین و روش‌هایی است که به چگونگی طراحی، کارکرد، سازماندهی و پیاده سازی (ساخت) سیستم‌های کامپیوتری می‌پردازد، در این صفحه به بررسی و آموزش کامل معماری کامپیوتر پرداخته شده است 3 نظری
12 سیستم عاملمعرفی درس سیستم عامل – بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشورمعرفی درس سیستم عامل – بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشوردرس سیستم عامل در این صفحه معرفی شده، همچنین بهترین آموزش درس سیستم عامل در کشور را می‌توانید در این صفحه تهیه کنید، فصول و مراجع سیستم عامل نیز بررسی شده 3 نظری
13 طراحی الگوریتمآموزش طراحی الگوریتم به زبان سادهآموزش طراحی الگوریتم به زبان سادهدرس طراحی الگوریتم‌ یکی از مهم‌ترین و بنیادیترین دروس‌ رشته کامپیوتر است. هدف از این درس، معرفی روش‌های مختلف طراحی الگوریتم‌ها برای حل مسائل گوناگون است، در این صفحه به معرفی و آموزش طراحی الگوریتم پرداخته شده است. 3 نظری
14 طراحی کامپیوتری سیستم های دیجیتال 3 نظری
15 سیگنال ها و سیستم هاهمه چیز درباره درس سیگنال و سیستم، 0 تا 100 سیگنال و سیستمهمه چیز درباره درس سیگنال و سیستم، 0 تا 100 سیگنال و سیستماین صفحه به معرفی درس سیگنال و سیستم به زبان ساده پرداخته، همچنین پیش نیاز درس سیگنال و سیستم و سرفصل‌های آن بررسی و منابع درس سیگنال و سیستم معرفی شده است 3 نظری
16 ریزپردازنده و زبان اسمبلی 3 نظری
17 هوش مصنوعیدرس هوش مصنوعیدرس هوش مصنوعیاین صفحه عالی به معرفی درس هوش مصنوعی از جمله پیش نیازهای درس هوش مصنوعی، سرفصل و منابع درس هوش مصنوعی و فیلم‌های آموزشی درس هوش مصنوعی پرداخته شده و سیستم های خبره 3 نظری
18 شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریجامع‌ترین آموزش درس شبکه های کامپیوتریدرس شبکه‌ های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین و بنیادیترین دروس‌ رشته کامپیوتر است، با توجه به اینکه اینترنت امروزی بزرگترین سیستم مهندسی ساخت دست بشر در تمام طول تاریخ است، آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری برای تمامی علاقه‌مندان و دانشجویان رشته کامپیوتر الزامی است، در این راستا در این صفحه به معرفی شبکه‌های کامپیوتری پرداخته‌ شده است1 3 نظری
19 شبکه های کامپیوتری2 3 نظری
20 اصول طراحی کامپایلر 3 نظری
21 الکترونیک دیجیتال و VLSI 3 نظری
22 ساختار و زبان کامپیوتر 3 نظری
23 پایگاه دادهپایگاه داده چیست؟ – انواع، مفاهیم و کاربردهاپایگاه داده چیست؟ – انواع، مفاهیم و کاربردهاپایگاه داده چیست؟ این مقاله به بررسی این موضوع و همچنین انواع پایگاه داده، کاربردهای پایگاه داده، محبوب ترین پایگاه های داده و اجزای اصلی پایگاه داده پرداخته 3 نظری
24 تحلیل و طراحی سیستم ها 3 نظری
25 هم‌طراحی سخت افزار و نرم افزار 3 نظری
26 مهندسی اینترنت 3 نظری
27 آزمایشگاه سیستم عامل 1 عملی
28 آزمایشگاه مدارهای منطقی و معماری کامپیوتر 1 عملی
29 آزمایشگاه ریزپردازنده 1 عملی
30 آزمایشگاه شبکه های کامپیوتر 1 عملی
31 پروژه 3 عملی
32 کارآموزی 1 عملی

گرایش‌ های مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه خواجه‌ نصیر در مقطع کارشناسی‌ارشد در گرایش‌های نرم افزارمعرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزارمعرفی رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه+معرفی ارشد نرم افزاررشته نرم افزار یکی از گرایش های مقطع لیسانس و ارشد کامپیوتر است، در این صفحه رشته نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه و ارشد نرم افزار توسط اساتید صنعتی شریف معرفی شده، معماری کامپیوترمعماری سیستم های کامپیوتری چیست، معرفی رشته معماری کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری چیست، معرفی رشته معماری کامپیوتر یکی از گرایش‌ های ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستم های کامپیوتری است، در این صفحه گرایش معماری سیستم های کامپیوتری توسط اساتید صنعتی شریف معرفی شده. ، هوش مصنوعیهر آنچه در مورد رشته هوش مصنوعی باید بدانیدهر آنچه در مورد رشته هوش مصنوعی باید بدانیدبا توجه به اهمیت رشته هوش مصنوعی در کشور و جهان در سال های اخیر، در این صفحه رشته و حوزه هایی که در رشته هوش مصنوعی وجود دارد، بطور کامل بررسی شده است و شبکه های کامپیوتریمعرفی و بررسی رشته شبکه های کامپیوتریمعرفی و بررسی رشته شبکه های کامپیوتریرشته شبکه های کامپیوتری یکی از رشته های مقطع ارشد کامپیوتر است، در این صفحه مواردی همچون دروس ارشد شبکه های کامپیوتری، بازار کار رشته شبکه های کامپیوتری، ظرفیت این رشته در دانشگاه‌های دولتی بررسی شده است دانشجو می‌پذیرد. بیشتر این دانشجویان از طریق کنکور ارشد کامپیوتر وارد دانشگاه می‌شوند و تعدادی نیز از طریق سهمیه استعداد درخشان در این دانشگاه پذیرفته‌ می‌شوند.

تعداد ورودی دانشگاه خواجه‌ نصیر در هر گرایش در مقطع کارشناسی‌ ارشد

دانشگاه خواجه‌ نصیر در هر یک از گرایش‌هایی که بیان شد، تعداد مشخصی ورودی از طریق کنکور ارشد کامپیوتر دارد که در زیر مشخص شده است:

باید توجه کنید که این اعداد هر ساله تغییر می‌کند و برای آگاهی از ورودی دقیق هر رشته باید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید. همچنین اگر می‌خواهید از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها و گرایش‌ها متفاوت مطلع شوید، به صفحه ظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوترظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوتردر این قسمت می‌توانید ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی کامپیوتر در همه گرایش های نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، الگوریتم و محاسبات و بیوانفورماتیک را مشاهده کنید مراجعه کنید.

معرفی اساتید برتر مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر

اساتید هیئت‌علمی یک دانشگاه نقش مهمی در جایگاه علمی آن دانشگاه ایفا می‌کنند. در زیر تعدادی از اساتید سرشناس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر را مشاهده می‌کنید:

 تصویری از آقای دکتر علی احمدی آقای دکتر علی احمدی: دانشیار و متخصص در حوزه هوش مصنوعی، استخراج داده و…
صفحه آقای دکتر علی احمدی
 تصویری از آقای دکتر محمد یوسف درمانی آقای دکتر محمد یوسف درمانی: دانشیار و متخصص شبکه‌‌‌های بیسیم
صفحه دکتر محمد یوسف درمانی
 تصویری از خانم دکتر فرناز شیخی خانم دکتر فرناز شیخی: استادیار و متخصص حوزه الگوریتم و نظریه گراف
صفحه دکتر فرناز شیخی
 تصویری از آقای دکتر سعید فرضی آقای دکتر سعید فرضی: استادیار و متخصص حوزه یادگیری ماشین و ترجمه ماشینی
صفحه دکتر سعید فرضی
 تصویری از آقای دکتر بابک ناصر شریف آقای دکتر بابک ناصر شریف: دانشیار و متخصص حوزه یادگیری عمیق
صفحه دکتر بابک ناصر شریف

جمع‌بندی

مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر یکی از رشته‌های پرطرف‌دار این دانشگاه است. ما در این مقاله به این موضوع پرداختیم و اساتید این رشته را معرفی کردیم.

چه رتبه‌ ای در منطقه‌ های متفاوت باید در آزمون سراسری کسب کنیم تا در دانشگاه خواجه‌ نصیر رشته مهندسی کامپیوتر پذیرفته شویم؟

1- برای سهمیه منطقه یک: رتبه بین ۳۸۰ (حدود ۶۳۰ کشوری) تا ۶۸۰ (حدود ۱۰۹۰ کشوری) 2-برای سهمیه منطقه دو: رتبه بین ۲۳۰ (حدودا ۶۶۰ کشوری) تا ۹۳۰ (حدوداً ۲۸۰۰ کشوری) 3-برای سهمیه منطقه سه: رتبه بین ۴۰ (حدود ۹۵۰ کشوری) تا ۲۵۰ (حدود ۲۹۰۰ کشوری)

چگونه‌ می‌توانم از دروس ارائه شده در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر مطلع شوم؟

اطلاعات مربوط به دروسی که دانشجویان مهندسی کامپیوتر می‌گذرانند را می‌توانید در صفحه چارت درسی مهندسی کامپیوتر پیدا کنید.

چگونه‌ می‌ توانم به کارنامه‌ های پذیرفته‌ شدگان مقطع ارشد مهندسی کامپیوتر دسترسی داشته باشم؟

شما با مراجعه به کارنامه‌های کنکور ارشد کامپیوتر می‌توانید به کارنامه افرادی که در مقطع ارشد در دانشگاه و گرایش‌های متفاوتی پذیرش گرفته‌اند مراجعه کنید و اطلاعات جامعی کسب کنید.

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌ نصیر کجاست؟

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر در تهران خیابان شریعتی ضلع جنوب شرقی پل سیدخندان واقع شده است.

دانشگاه خواجه‌ نصیر کجاست؟

دانشکده‌های مختلف دانشگاه خواجه‌نصیر در پردیس‌های جداگانه در شرق و مرکز تهران پراکنده شده‌اند.

همچنین هر گونه سوالی در مورد کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و یا تهیه فیلم‌ها و یا رزرو مشاوره تک جلسه‌ای تلفنی با استاد رضوی دارید می‌توانید به طرق زیر از تیم پشتیبانی بپرسید:

آی دی تلگرام تیم پشتیبانی:     konkurcomputer_admin@

شماره تیم پشتیبانی:   09378555200

امتیازدهی5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15.00 امتیاز (1 امتیاز)
اشتراک
بارگذاری نظرات
تلگرام اینستاگرام تماس با پشتیبانی: 09378555200 تماس با پشتیبانی: 09378555200